Už vás nebaví klasické posilování? Zkuste těchto 5 tipů na zábavné cvičení!

Ne každý je nadšený fanoušek sportu a fyzických aktivit. Pokud však chcete shodit nějaké to kilo, bez cvičení to nepůjde. Avšak cvičení nemusí být nutně nudná aktivita, která se musí přetrpět. Můžete se u něj totiž i skvěle zabavit!

Už vás nebaví klasické posilování? Zkuste těchto 5 tipů na zábavné cvičení!

1. Hooping

K tomuto cvičení budete potřebovat pouze pohodlné sportovní oblečení a velkou obruč. Hubnutí za pomocí obruče je velmi populární a propagují jej i mnohé hollywoodské hvězdy. Není divu – hooping není z kategorií urputných fitness tréninků, avšak ve výsledku dokonce i předčí mnohá jiná cvičení. Tuk se spaluje rovnoměrně, celé tělo se zpevní a také získáte skvělou fyzickou kondici!

 

2. Fit dance

Tanec, který je spojen s posilováním, to přesně se skrývá za pojmem fit dance. Jedná se o velmi zábavnou formu cvičení, při které si skvěle vyrýsujete postavu a zároveň si dáte pořádně do těla! Celá lekce je proložená energickou hudbou, která vás naladí a namotivuje ke skvělým výsledkům!

 

3. Trampolína

Efektivní a zábavný způsob, jak spálit spousty kalorií a vytvarovat tělo – to přesně je skákání na trampolíně. Celé cvičení je velmi jednoduché, avšak poměrně náročné. Výhodou však je, že skákání na trampolíně nezatěžuje tolik kolena a klouby, jako skákání přes švihadlo na tvrdé podlaze. Hromadné skákání si můžete užít na sálových cvičeních, v posilovně pod vedením osobního fitness trenéra nebo si trampolínu pořídit domů.

 

4. Pilates

Dokonalá kondice, posílení všech svalů, pružnost a ohebnost těla – na tom všem staví cvičení pilates. Tato aktivita je skvělá pro všechny, které mají problémy se zády, ale také pro všechny ty, kteří touží po krásném plochém bříšku. Pilates postupně mění to, jakým způsobem a kde se tuk ukládá, výsledkem je tak rychlý úbytek váhy a vydatná tvorba svalové hmoty.

A jaká cvičení máte v oblibě vy?




Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.