Pro běžný pracovní den míváme jednu nejoblíbenější, ve které nosíme všechno potřebné i nepotřebné. Věděli jste, že průměrná žena má v kabelce 37 věcí? Tak schválně, koukněte do té své a počítejte. Třeba vám vyjde, jako nám, mnohem vyšší číslo a objevíte věci, které jste dávno oplakala. Kabelka totiž funguje i jako černá díra a některé věci do ní vložené se záhadně ztratí, naopak její schopnost se nafukovat a mít místo pro další a další věci je neuvěřitelná. A samozřejmě i kabelkám vládne paní Móda a tak se i design vyvíjí a přizpůsobuje. Nejoblíbenější v současné době jsou tři typy:
Shopper – z anglického shop, nakupovat. Kabelka ve stylu shopper je prostorná, velká a kromě diáře a mobilu se vám do ní vejde třeba i menší nákup. Přitom je designově propracovaná a do nákupní tašky má daleko, bez obav s ní můžete vyrazit i na pracovní jednání. Dávají jí přednost aktivní ženy, které potřebují cestou do práce a z práce zvládnout mnoho povinností a nechtějí u toho vypadat jako vánoční stromeček.
Crossbody – oblíbená kabelka s dlouhým uchem, která se nosí napříč přes tělo. Má menší rozměry, ale její obrovskou výhodou je, že nesklouzává z ramen a žena má tak volné ruce. Elegantní i vyloženě sportovní, se zdobením nebo jednoduché, crossbody jsou pohodlné a praktické a ve sportovním stylu si našly své místo i u mužů.
Klasika – středně velká kabelka se standardním dlouhým uchem a dvěma menšími pro pohodlné nošení podle toho, jak nám to zrovna vyhovuje. Bývají často pevné a drží tvar nebo naopak z měkkých a poddajných materiálů.
Kromě té nejoblíbenější (a většinou největší) pak máme doma ještě několik dalších. Psaníčko do divadla a na společenské akce a další menší, záložní, kdyby se té velké náhodou něco stalo. Opět jedno číslo z průzkumů: průměrná česká žena má osm kabelek. Pokud jste hluboko pod průměrem, třeba nastal čas si nějakou novou kabelku pořídit. Nemusíte kvůli tomu běhat po obchodech, pohodlně z domova nakoupíte na www.gatty-trend.cz kde si můžete vybrat z velkého množství velikostí i barev. Každý den je ten správný čas na to si udělat radost a koupit si novou kabelku.