Výkopové práce
V prvním kroku je důležité přistoupit k té nejméně zábavné činnosti a to jsou fyzicky náročné výkopové práce. K přístřešku na auto jsou důležité jámy pro čtyři základové patky, jejichž hloubka by měla zasáhnout do nezámrzné hloubky okolo 60 cm. Díky tomu si zajistíte stabilitu konstrukce i v zimních měsících. Na vytvořené dno nasypte menší vrstvu štěrku a vše zalijte betonem do něhož se samozřejmě umístí ocelové kotvící prvky a na ně nasunou nosné sloupy. Dbejte na správné zafixování kotev, aby druhého dne neležely směrem k zemi. Beton je nutné nechat schnout minimálně 4 až 5 dní.
Konstrukce přístřešku
Přístřešek na auto získá svůj tvar dvěma sloupy a dvěma vzpěrami a jednou vaznicí. Z tohoto materiálu se připraví přední a zadní strana konstrukce přístřešku. Vaznici pak připevníte na horní část sloupů. Mezi sloup a vaznici vždy dejte jednu doplňkovou vynášecí vzpěru. Zadní sloupy dělejte minimálně o 10 centimetrů nižší, aby se zachoval spád střechy. Trámy se staví na kotvící prvky a přišroubují se. Na takto vztyčenou konstrukci pak umístíme okrajové krokve, které se spojí mezi předním a zadním trámem.
Při postupu nemusíme zacházet daleko, jelikož pokud využijete služeb společnosti Hobbytec nebo si necháte zaslat přístřešek na auto ve stavebnicovém provedení, tak uvnitř balíku naleznete i podrobný návod ke zbudování přístřešku.
Pro více informací doporučujeme navštívit webové stránky na adrese společnosti Hobbytec www.hobbytec.cz a načerpat další důležité informace o přístřešcích právě zde.