Jak na jarní restart pro vaše vlasy

Jak na jarní restart pro vaše vlasy

Vlasy a vlasová pokožka dostávají vždy v zimě zabrat. Největším problémem je zejména jejich suchost, poréznost, žádný lesk a to, že vlasy celkově vypadají jako bez života. Během začátku jara tak potřebují extra péči a řádný restart.

Pravidelné hydratační masky

Potýkáte-li se s problémem suchých a porézních vlasů, začněte na pravidelné bázi na vlasy aplikovat hydratační masky. Výborné zkušenosti máme například s maskou Nouvelle Nutritive Mask, která je určená na suché a poškozené vlasy, dodává pocit hebkosti a měkkosti a na vlasy působí antistaticky. Zároveň však vlasy nezatěžuje a hloubkově je vyživuje. Vhodné je na masky na vlasy používat i avokádo, vaječný žloutek, olivový či kokosový olej. Pro zrychlení růstu vlasů zkuste do pokožky hlavy vtírat olej ricinový, který však kvůli jeho hustotě zřeďte s olejem jiným, například arganovým. Kúru opakujte každý den alespoň po dobu dvou týdnů, následně si dejte týden pauzu a poté opakujte.

 

Návštěva kadeřnického salonu

Po zimě zcela určitě neváhejte s návštěvou kadeřnického salonu. Konečky vlasů jsou totiž pravděpodobně vysušené a polámané a je potřeba se jich zbavit. Na jaro je taktéž vhodné zvolit vzdušnější sestřih, který vlasům dovolí více dýchat.

 

Základem je správná kosmetika

Základem pro správnou péči o vlasy je samozřejmě i správně zvolený šampon a ostatní vlasová kosmetika podle typu vlasů. Nevíte-li si s výběrem rady, doporučujeme obrátit se taktéž na profesionála, který dokáže typ vlasů určit a na základě toho poradit s výběrem.

 

Pravidelný přísun vitaminu

Pro zlepšení kvality vlasů po zimě je potřeba tělu zajistit i pravidelný přísun vitaminů, a to zejména vitaminu A, C, D a H. Vitamin A je antioxidant, který pomáhá produkovat zdravý maz v pokožce hlavy a pomáhá tak udržovat vlasy hydratované. Jeho nedostatek vede k lámavým vlasům a šupinaté kůži s akné. Vitamin A najdete v mrkvi, citronu, grepu, sladkých bramborách, brokolici, meruňkách ale i v rybím tuku. Vitamin C souvisí s vývojem a růstem tkání, které jsou důležité pro růst vlasů, a jeho nedostatek může vést k oslabení vlasové struktury. Vitamin C najdete v pomerančích, citronu, limetce, melounu, jahodách, kiwi, ananasu, černém rybízu či v bramborách. Se zdravým cyklem růstu vlasových folikul je spojován vitamin D, který obsahují houby, ryby, vejce a obiloviny. Co se týče vitaminu H, ten podporuje růst buněk a zabraňuje křehkým a lámavým vlasům. Najdete jej v kvasinkách, celozrnných obilovinách, v rýži či v avokádu.




Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.