Vánoční šílenství co nevidět započne, jak se na to připravit?

První vánoční dekorace se ve výlohách obchodních domů pravidelně objevují v průběhu října. Tehdy také dochází k pozvolnému nakupování dárků a vánoční nadšenci začínají být připraveni utrácet své těžce vydělané peníze. Na to se musí připravit i maloobchodníci. Jak podpořit vánoční prodeje již na podzim?

Vánoční šílenství co nevidět započne, jak se na to připravit?

Zviditelněte své produkty

Osvědčeným nástrojem, jak svou společnost a produkty zviditelnit, jsou kromě ochutnávek a předváděcích akcí, výstavky akčního zboží a ukázky zboží nového. K tomu můžete využít vánočně laděných kartonových POP a POS materiálů umístěných v prostorách v obchodu. Jejich hlavním cílem je zviditelnit produkt a značku v momentu rozhodování o koupi. „Kromě klasických podlahových a pultových displejů zákazníkům nabízíme i individualizované obaly, bannery, totemy a další. Jsme schopni realizovat také malé objednávky již od několika málo kusů,“ říká vedoucí marketingu výrobce a prodejce obalových materiálů Paketo.one. Mezi nesporné klady podlahových a pultových displejů patří zvýšení prodeje díky zviditelnění produktu, minimální náklady na dopravu a skladování, minimální náročnosti instalace a fakt, že zlepšují vnímání značky v místě prodeje.

 

Slevy a výhodné cenové balíčky

Lákání zákazníků na slevy je roky prověřený nástroj podpory prodeje. Je orientovaný na spotřebitele a jejich úkolem je přimět zákazníka k okamžité koupi. Hlavním cílem je však vyvolat pozitivní reakci spotřebitele na danou značku. Ne vždy je ale nutné rovnou slevit z ceny produktu. V době online obchodu zákazníci často slyší i na dovoz či poštovné zdarma. Ve vztahu ke spotřebitelům dále můžete zavést speciální slevové kupony, cenové balíčky, prémie či loterijní hry. Poslední roky je taktéž trendem členství pro zákazníky, kteří díky sbírání bodů za nákupy později mohou získat značnou slevy na vámi zvolený produkt. Tyto nástroje nejsou z marketingového hlediska nijak náročné, předpokládáme-li, že působíte na sociálních sítích a v místě bydliště či ve svém oboru jste se již zviditelnili.

S tím jde ruku v ruce nutnost dostat se do podvědomí zákazníků i online. Nemusíme zdůrazňovat, že přehledné a uživatelsky příjemné webové stránky a aktivní profil na sociálních sítích dokáží zázraky. Víte-li však, že internet není vaše silná stránka, zcela určitě nad tímto druhem propagace nelámejte hůl. Raději investuje do profesionálního online marketingu, který umí přilákat nespočet nových zákazníků.

Online propagace navíc dává zákazníkům příležitost se projevit, a přestože se ne vždy zavděčíte všem, umožníte tak sdílet pozitivní zkušenosti s vaším obchodem.




Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.