Podnikání v rozkvětu. Jak získat finance potřebné k růstu vašeho byznysu?

V posledních letech se hodně mluví o stále se zvyšující popularitě online nakupování. Přestože nákupy přes internet nabízejí spoustu neoddiskutovatelných výhod, je tu stále něco, co mohou nabídnout jen provozovatelé maloobchodů a velkoobchodů – pohodlí a okamžitou inspiraci. Inspirujte se našimi tipy, jak vašemu kamennému byznysu dopřát injekci růstu a inovace.

Podnikání v rozkvětu. Jak získat finance potřebné k růstu vašeho byznysu?

Bavíme-li se o inspiraci, nic se nevyrovná klasickému zážitku z nákupu. Ať už je to showroom s nábytkem, obchod s designovým osvětlením, módní butik nebo třeba knihkupectví – fyzický kontakt s produktem je pro spotřebitele nenahraditelný. Obchodníci, kteří provozují kamenné prodejny, mohou naaranžovat prostory tak, aby na zákazníka silně zapůsobily vizuálně i emočně. Nesporná výhoda je i v tom, že zákazník rovnou z první ruky vidí, jak produkt vypadá.

 

Království za pohodlí

Další výhodou, kterou retaileři a velkoobchodníci disponují, je pohodlí. Zákazník může přijít do obchodu nebo prodejního skladu, vyzkoušet si daný výrobek a otestovat ho, v případě zájmu ho na místě rovnou koupit a odejít s vybraným produktem v ruce. Obchodníci nabízejí zákazníkům možnost koupit si zboží, aniž by se vystavovali riziku, že si vyberou špatnou velikost nebo barvu a museli zároveň čekat, až jim objednávka fyzicky dorazí. Kamenné prodejny mají rovnou svoje zboží vystavené, aby zákazníkům ukázali jeho vzhled a použití.

 

Investujte do designu prostor

Řekněme, že jste třeba florista provozující květinářství a blíží se svátek sv. Valentýna. Společně s velkými cedulemi upozorňujícími na slevu, které budou všem příchozím na očích, chcete také zákazníkům nabídnout příjemný zážitek z nakupování, který bude podpořený tím, že máte v sortimentu skladem velký výběr bílých, růžových, fialových, oranžových a rudých růží. Budete tedy muset objednat velké množství zboží s předstihem a připravit se na to, abyste mohli takový zážitek svým zákazníkům přichystat. To tedy také znamená, že budete muset investovat velký pracovní kapitál. Budete muset zaplatit skladovací prostory, zaplatit dodavatelům a také podpořit svoji marketingovou komunikaci tohoto dne v roce. Ať už provozujete retailový obchod, nebo jste velkoobchodník, financování vašeho byznysu může být v těchto případech ošidné.

 

Pracovní kapitál rychle a bezpečně

Pracovním kapitálem se rozumí celá řada věcí. Potřebujete koupit nové vybavení, nabrat nové talentované zaměstnance, rozšířit svůj inventář nebo expandovat a rozšířit místa svého podnikání? Bez počáteční investice se neobejdete a jen málokdo má prostředky fyzicky k dispozici. Řešením je v takových případech podnikatelská půjčka. Nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak získat podnikatelskou půjčku, je přímý a rychlý poskytovatel podnikatelských úvěrů Ferratum Business, za kterým stojí mezinárodní finanční instituce Ferratum Group Žádost podáte během pěti minut pomocí online formuláře – žádné papírování, administrativní poplatky a další omezení. Všechny žádosti jsou v průměru schvalovány během jednoho pracovního dne – během jediného dne tedy získáte potřebný provozní kapitál. Můžete si půjčit až 1 300 000 Kč, a to bez nutnosti zástavy.

 

O Ferratum Group:

Ferratum Group je mezinárodní poskytovatel mobilního bankovnictví a digitálních spotřebitelských a malých firemních úvěrů, distribuovaných a spravovaných mobilními zařízeními. Společnost Ferratum, která byla založena v roce 2005 a sídlí v Helsinkách ve Finsku, se rychle rozrostla do 25 zemí Evropy, Afriky, Jižní a Severní Ameriky a Asie a Tichomoří.

Jako průkopník v oblasti technologií digitálních a mobilních finančních služeb je společnost Ferratum v čele revoluce digitálního bankovnictví. Mobilní banka společnosti Ferratum, která byla uvedena v roce 2016, je inovativní platforma pro mobilní bankovnictví nabízející celou řadu bankovních služeb včetně digitálních plateb a převodů v reálném čase v rámci jedné aplikace. V současné době je k dispozici na pěti evropských trzích. V čele s jeho zakladatelem Jormou Jokelou má Ferratum přibližně 1,9 milionu aktivních a bývalých zákazníků, kteří mají nebo v minulosti měli jeden nebo více úvěrů (data k 31. prosinci 2017), z nichž více než 780 000 zákazníků má otevřený mobilní bankovní účet nebo aktivního zůstatek úvěru za posledních 12 měsíců.

V České Republice poskytuje společnost bankovní spotřebitelské úvěry pod značkou Ferratum Money a nově také podnikatelské úvěry pod značkou Ferratum Business.

Ferratum Group je vedena v Prime Standard Frankfurtské burzy cenných papírů pod symbolem „FRU“. Další informace naleznete na adrese www.ferratumgroup.com.




Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.