Získání nových zákazníků je důležité, aby vám váš byznys fungoval. Existuje několik způsobů, jak oslovit širokou veřejnost a získat zakázky. Inspirujte se a udělejte vše proto, abyste byli vidět.
Kde hledat
Existuje několik způsobů, jak a kde získat nové zákazníky. V současné době jsou kromě kamenných obchodů oblíbené e-shopy, kdy si objednáte veškeré zboží z pohodlí vašeho domova. Proto je důležité mít kvalitně zpracované webové stránky, na kterých nabídnete své výrobky, případně služby.
Obliba sociálních sítí
Kromě jiného je dobré prezentovat svou firmu na sociálních sítích, kde lidé tráví velké množství svého času. Velké množství lidí osloví reklama, která je cílená a doporučí jim například firmu v jejich městě. Na sociálních sítích můžete inzerovat, prodávat nebo pouze poukázat na své služby a výrobky.
Tištěné materiály
Samozřejmostí jsou reklamní tiskoviny, které chodí lidem například do schránky. Využijte tisk letáků a oslovte domácnosti se svou nabídkou. Využít můžete také potisk větších ploch, například billboardů, kde bude vaše reklama opravdu vidět.
Vizitky jako součást podnikání
Pro rychlejší předání kontaktů slouží také vizitky. Tisk vizitek je samozřejmostí hlavně pokud nabízíte služby. Pracujete-li v oboru, kde se snažíte získat nové klienty, kteří se k vám budou vracet, nebojte se dát vizitku i neznámému člověku, o kterém si myslíte, že by mohl vaše služby potřebovat.
Vtipně a originálně
Ať už plánujete online nebo tištěnou reklamu, vždy je důležité mít nápad a stát si za tím, co nabízíte a prodáváte. Zkuste připravit a tisknout reklamní letáky a plakáty s vtipem a originalitou. Jen tak budete zapamatovatelní a spokojení zákazníci se k vám budou vracet.
Dbejte na doporučení
Velké množství lidí si žádá také reference a dbá na ně. Není nic horšího než když vám jeden nespokojený zákazník dokáže pošpinit jméno firmy. Dávejte si tedy pozor na to, jak řešíte případné reklamace, zda vyměníte nekvalitní zboží nebo jak máte vyřešeno, aby byly vaše služby vždy stoprocentní. Nebojte se také poprosit spokojené klienty a zákazníky o zpětnou vazbu a naopak kladnou referenci, která v ostatních vzbudí důvěru a rádi u vás nakoupí.