Důvodů, proč se nám nepovede dorazit do cíle cesty, je mnoho. Autonehoda nebo porucha vozu patří mezi ty nejčastější, co ale v tu chvíli dělat?
Spolehlivý partner
Ta nejlepší varianta z možných je, že auto nechce startovat zrovna když se chystáme na cestu. Jsme tak doma, máme zázemí i možnost obvolat sousedy či známé. Jenže takové štěstí většinou nemáme, a tak nás auto zradí někde na druhém konci republiky. Drobná kolize, smyk, autonehoda, porucha nebo defekt, výsledek je stejný. Stojíme u nepojízdného auta a řešíme, co dál. Není nutné propadat panice, stačí u sebe mít chytrý telefon a pro pomoc zavolat FIDENS. Pomohou vyřešit situaci, postarají se o nepojízdné vozidlo a přistaví náhradní, takže můžeme pokračovat v cestě. Nezáleží na tom, zda stojíme v centru města nebo uprostřed lesů, kde dávají lišky dobrou noc. Náhradní vozidlo bude přistaveno tam, kam aktuálně potřebujeme.
Mobilní aplikace
Když se nám na silnici stane nepříjemnost, často máme pak problém se soustředit. Porucha vozu stačí k tomu, abychom bezradně stáli u krajnice a přemýšleli, co teď. U nehody se navíc přidá i stres a šok, což může mít za následek opožděné reakce nebo nulovou schopnost se soustředit a vzpomenout si na telefonní čísla. Proto je vhodné mít ve svém chytrém telefonu nainstalovanou aplikaci Fidens, kterou pak stačí jen spustit. Je k dispozici pro Android i iOS a na pár kliknutí vám pomůže zavolat na infolinku, určit vaši polohu nebo objednat náhradní vůz. Aplikace je jednoduchá na ovládání a dokážete si tak přivolat pomoc, i když jste zrovna ve stresu a jen těžko si dáváte dohromady myšlenky. Na infolinku se lze dovolat skutečně kdykoli, je v provozu nonstop, nemusíme se tak bát, že zůstaneme bez pomoci třeba na Štědrý den nebo o půlnoci.
Už nemusíte přemýšlet, co budete dělat, když se něco stane. Mobilní aplikace v chytrém telefonu vám dá pocit jistoty, že kdykoli a kdekoli najdete pomoc a dojedete do cíle.