Jsme nadšeni z toho, že můžeme být v Tchaj-peji dnes večer nejen důvodu slavnostního otevření naší nové prodejny, ale také z důvodu zahájení přehlídek Burberry World Live.
Vytvořili jsme platformu Burberry World Live pro naši online komunitu a dnes večer spojíme naše hosty se vším, co dnes značka znamená. Použijeme originální obsah, abychom je vzali na emotivní a smyslovou cestu a zaostřili na digitální a fyzický rozměr naší značky. Bylo neuvěřitelně vzrušující moci vyprávět náš příběh o anglickém dědictví, počasí, hudbě a módě poprvé právě tímto způsobem na pulzujícím pozadí města Tchaj-pej – nemůžeme se dočkat pokračování Burberry World Live v dalších světových metropolích v průběhu tohoto roku.“
Christopher Bailey, Burberry Chief Creative Officer
Chtristopher Bailey pořádal večírek v Tchaj-peji a ohlásil začátek Burberry World Live – přehlídky Burberry promítané v 360°, která diváky zcela pohltí. Akce je spojena s oslavou otevření první vlajkové lodi Burberry v Taiwanu, která se nachází v nákupním centru Taipei 101, největším obchodě v regionu Asie a Tichomoří. První přehlídka Burberry World Live se uskutečnila v oválném prostoru v kombinaci s filmem promítaným v 360°, živým hudebním vystoupením a digitálním počasím, to vše v režii Christophera Baileyho. Účinkoval zde poprvé živě britský hudebník Tom Odell v doprovodu orchestru složeném z místních taiwanských škol. Fanoušci Facebooku Burberry na Taiwanu mohli sledovat celou událost živě díky exkluzivním příspěvkům a videím, které umísťoval na Facebook Christropher Bailey a Jolin Tsai. Turné Burberry World Live bude pokračovat po celém světě včetně Londýna, Hong Kongu a Chicaga později běhěm roku. Burberry je světová luxusní značka s výrazným britským odkazem a jedna z neuznávanějších ikon na světě.
K 31.12.2011, Burberry mělo 189 obchodů, 208 koncesí, 46 outletů a 56 franšízových prodejen. Burberry se sídlem v Londýně byla založena v roce 1856.