Tento magický elixír, symbolický pro fyto-kosmetický dům, představuje péči, bez které se neobejdou ani hvězdy jako Gwyneth Paltrow či Claudia Schiffer – sérum je pro ně doslova fetiš. Každé 2 minuty se ve světě prodá flakon séra Aromessence Néroli. Návrat k jeho úžasné historii.
Geniální tah
V roce 1974, kosmetička Solange Dessimoulie, představuje Cléor, řadu fyto-kosmetických produktů. Aby rozšířila svoji produktovou řadu, dává se na studium aromaterapie a potkává specialistku, Caroline Colliard, kterou posléze zaměstná. V roce 1976, Caroline přichází s Aromessence, 100% přírodním sérem, které se stává prvním produktem kosmetické aromaterapie. Cléor se stává Decléorem.
Recept
Tento vzácný koncentrát z květů v propracovaném flakonu, který optimálně uchová složení, obsahuje koktejl esenciálních olejů z néroli, santálového dřeva, petit grain, šalvěje, petržele, bobulí jalovce v kombinaci s ořechovým olejem lisovaným za studena. Textura není mastná, snadno se vstřebává a vyhovuje všem typům pleti. Aromessence existuje v mnoha verzích: na tělo, na mastnou pleť, jako balzám atd.
Způsob použití
2 až 3 kapky aplikujeme do dlaně, konečky prstů odebíráme z dlaně a nanášíme na čelo, bradu, tváře, nos, dekolt, šíji a za uši. Ruce položíme naplocho na obličej a hluboce se nadechujeme relaxační vůně. Poté sérum zahladíme a provedeme jemné tlaky od vnitřního koutku oka až pod kruhy pod očima, následně na tvářích a čelisti.
Pro koho
Aromessence Néroli vyhoví potřebám dehydratované pleti a přináší jas jejímu odstínu. Zvyšuje účinnost denního krému a vyživuje konečky suchých vlasů. AROMESSENCE NÉROLI DECLÉOR. 1 290 Kč. 15 ml.
V ČR kosmetiku Decléor zakoupíte exkluzivně v síti parfumérií Marionnaud.
Zdroj: Marie Claire, francouzské vydání, č. březen 2013